آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

۱۳۹۷ آذر ۲۴, شنبه

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Saman Jalili Called Tekrar

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

متن آهنگ سامان جلیلی - تکرار

تکراره شبو روزم رو ریتم تکراره
رفت عشقم منم همون که بی تو بیماره
مدام زندگیش رو تکراره
♫ ♫♫♫ ♫
دله تو سنگ نیست یه دیواره
می باره ، می باره
این چشمم هنوزم به عکسات حس داره
مدام زندگیش رو تکراره
باور کن نشد که با خودم کنار بیام
عوض نشد مسیر رویاهام
به جون عشقمون به جون لحظه هام
هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
دلم دیگه تو تنهایی بسوز
باید که سر کنی شاید بیاد یه روز
♫ ♫♫♫ ♫
تکراره شبو روزم رو ریتم تکراره
این زجره، چشایی که بی وقفه بیداره
نمیخواد که آرومم بذاره
غم تو کم نیست یه آواره
آواره ، آواره
این اشکا که یک نفس می باره بیزاره
که نیستی و رو ریتم تکراره
باور کن نشد که با خودم کنار بیام
عوض نشد مسیر رویاهام
به جون عشقمون به جون لحظه هام
♫ ♫♫♫ ♫
هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
دلم دیگه تو تنهایی بسوز
باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر