آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام بازنده

۱۳۹۷ آذر ۲۴, شنبه

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام بازنده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بازنده با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Saman Jalili Called Bazande

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام بازنده

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

متن آهنگ سامان جلیلی - بازنده

خدا رو چه دیدی شاید عاشقم شد
شاید بعد یک عمر عزیز دلم شد
شاید عشقو فهمید توو این ناامیدی
شاید قصه برگشت خدا رو چه دیدی
دلم عاشقت بود و انگار ندیدی
به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی
چجوری دلت اومده ساده رد شی
دلت با کی بوده که می تونی بد شی
چرا از علاقه م به تو کم نمیشه
پر از خاطرات تو می شم همیشه
به غیر تو از هر کی دل کنده بودم
     BamiSeda.IR   
من از اول بازی بازنده بودم
خدا رو چه دیدی شاید دل به من داد
شاید هم یه روزی به یاد من افتاد
شاید باورم کرد توو این نا امیدی
شاید قصه برگشت خدا رو چه دیدی
دلم عاشقت بود و انگار ندیدی
به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی
چجوری دلت اومده ساده رد شی
دلت با کی بوده که می تونی بد شی
چرا از علاقه م به تو کم نمیشه
پر از خاطرات تو می شم همیشه
به غیر تو از هر کی دل کنده بودم
من از اول بازی بازنده بودم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر