آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام قسم

۱۳۹۷ آذر ۲۴, شنبه

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام قسم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام قسم با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Saman Jalili Called Ghasam

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی بنام قسم

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام قسم

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

متن آهنگ سامان جلیلی - قسم

به یاد رفتنت هرشب به راهت خیره میمونم چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم
به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم
تو که پایه قسم خوردن همیشه اسممو بردی کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
♫ ♫♫♫ ♫
شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه
مهم نیست برنمیگردی خاطرات تو نمیپوسه جایه تیغت رو قلب من هنوز زخمامو میبوسه
♫ ♫♫♫ ♫
مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده چه فرقی میکنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده
تو که پایه قسم خوردن همیشه اسممو بردی کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر