آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو

۱۳۹۷ آذر ۲۴, شنبه

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو


دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Saman Jalili Called Khandehaye To

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 


متن آهنگ سامان جلیلی - خنده های تو

تو باشی با من همه چی خوبه
قلبم از عشقت داره میکوبه
صدای بارون تو گوشم میگه
باید عاشق شد وقتشه دیگه
♫ ♫♫♫ ♫
توی این پیاده رو
شونه به شونه ی توام
میدونی دوست دارم
آره دیوونه ی توام
لمس دستاتو میخوام
به دلم میده آرامش
توی وجود تو هست
همون حسی که میخوامش
حرفای منو میشنویو میگی آره
دلم من طاقت دوری تو نداره
اونی که زندگیشو به پای تو داده
لحظه لحظه یاد نگاه تو افتاده
♫ ♫♫♫ ♫
خوشبختی یعنی زندگی با تو
بگو کی عاشق تره من یا تو
توی لبخندت معجزه داری
با تو دنیا رو دارم انگاری
توی این پیاده رو
شونه به شونه ی توام
میدونی دوست دارم
آره دیوونه ی توام
لمس دستاتو میخوام
به دلم میده آرامش
توی وجود تو هست
همون حسی که میخوامش


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر