آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام حیف

۱۳۹۸ اسفند ۲۶, دوشنبه

دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام حیف

دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام حیف با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Behnam Safavi Called Heyf
+ متن آهنگ حیف از بهنام صفوی
دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام حیف

دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام حیف






 
 
 

متن آهنگ بهنام صفوی - حیف

حیف دیگه دیره باید که بری
واسه رفتن از اینجا حاضری
این چمدونا پره از خاطره هامون
♫  ♫♫♫  ♫
نرو تا یه ذره آروم بگیره بارون
کاش میشد این لحظه زمان می ایستاد
تو موهات و وا می کردی توی باد
نمی خوام دنیا رو بعد از هم من ببینی
نمی خوام پیش یکی دیگه بشینی
بیزارم از گذشته و آیندم
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزای با تو بودن و دوست دارم
تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم
بیزارم از گذشته و آیندم
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزای با تو بودن و دوست دارم
تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم
بیزارم از گذشته و آیندم
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزای با تو بودن و دوست دارم
تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم
بیزارم از گذشته و آیندم
♫  ♫♫♫  ♫
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزای با تو بودن و دوست دارم
تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر