آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوب

۱۳۹۹ فروردین ۱۵, جمعه

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوب


دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوب با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Siamak Abbasi Called Roozhaye Khoob
+ متن آهنگ روزهای خوب از سیامک عباسی
دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوب

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام روزهای خوب



 
 
 
 
سن و سالم کم بود غرق بازی بودم
به همون دنیای ساده راضی بودم
شاد بودم شاد و سر خوش و بازی گوش
♫  ♫♫♫  ♫
سادگی دنیام و می گرفت در آغوش
هر کجا می رفتم می شکفتم در خود
شیطنت می کردم عشق جاری میشد
اون روزا یادم هست زندگی با ما بود
پدرممی جنگید مادرم زیبا بود
روزهای خوب و بی صدا سوزوندی
بین اون بازی ها کاش جا می موندی
روزهای خوب و بی صدا سوزوندی
بین اون بازی ها کاش جا می موندی
عشق می دادیم و می گرفتیم از هم
قهرها کوتاه بود و دوستی ها محکم بود
زندگیمون خالی از غم و ماتم بود
شاد بودم وقتی سن و سالم کم بود
روزهای خوب و بی صدا سوزوندی
♫  ♫♫♫  ♫
بین اون بازی ها کاش جا می موندی
روزهای خوب و بی صدا سوزوندی
بین اون بازی ها کاش جا می موندی



برچسب ها

دیدگاه ها





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر