آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ مهرداد پارسا به نام بارونه

۱۳۹۸ مهر ۱۷, چهارشنبه

دانلود آهنگ مهرداد پارسا به نام بارونه

دانلود آهنگ جدید مهرداد پارسا به نام بارونه با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Mehrad Parsa Called Baroone

دانلود آهنگ مهرداد پارسا به نام بارونه

دانلود آهنگ مهرداد پارسا به نام بارونه


دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

متن آهنگ مهرداد پارسا - بارونه

کی غیر از تو میتونه منو اونجا برسونه
که بدم عقلمو از دست و بشم مستو دیوونه
کی حرفاتو بخونه از توو چشمات عاشقونه
  همه دنیا که تنهات بذارن با تو بمونه
کی دستاتو بگیره وقتی خوابت نمیگیره
 تموم شب بیدار باشه بمونه به تو خیره
شده بدجوری جذبت جا بده بهش توو قلبت
تا که حرف میزنی به همه دنیا بگه ساکت
بارونه دلم آرومه پیش تو آسونه
بشم دیوونه واسه تو
نمیدونی چه حالیم تو رو دارم که عالیم عشقم
میشه تو رو حس کرد
♫   ♫♫   ♫
دلم جا مونده زندگیم نابوده
بی چشات آشوبه دل تنها بوده
بی هوات بذار خودم بگم برات
که جونمو میدم برات
ای وای شدی همه دنیام
مگه کسی بغیر تو میتونه ببر دلو
 اینقد تا این حد زیبایی
دل میگیره بهونتو از پیش من جایی نرو
 حالم خوبه اینجایی
دارو ندار من شدی اون که میخوام خود تویی
تنها عشقی که میخوام
اشمت شده ورد زبون تو رو میخوام
مثه جون وقتی دوری تنهام
بارونه دلم آرومه پیش تو آسونه
بشم دیوونه واسه تو
نمیدونی چه حالیم تو رو دارم که عالیم عشقم
میشه تو رو حس کرد
دلم جا مونده زندگیم نابوده
بی چشات آشوبه دل تنها بوده
بی هوات بذار خودم بگم برات
که جونمو میدم برات
ای وای شدی همه دنیام

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر