آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ علی عباسی به نام دل دل نکن

۱۳۹۸ مهر ۱۲, جمعه

دانلود آهنگ علی عباسی به نام دل دل نکن

دانلود آهنگ جدید علی عباسی به نام دل دل نکن با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Ali Abbasi Called Del Del Nakon

دانلود آهنگ علی عباسی به نام دل دل نکن

دانلود آهنگ علی عباسی به نام دل دل نکن

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

متن آهنگ علی عباسی - دل دل نکن

دورم زدی از تو چه پنهون کار دادی دستم
چشم شرابیتو ببین کرده بد مستم
هر جا بری دنبالتم شهرو میگردم
عاشق ترم از تو ببین روتو کم کردم
دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن
دختر ای ناز نکن وای
دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن
♫   ♫♫   ♫
دختر ای ناز نکن وای
در نرو این در اون در نرو
با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو
در نرو این در اون در نرو
با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو
     BamiSeda.IR   
من عاشق تو و بهونه هاتم
عاشق چال روی گونه هاتم
من عاشق تو و بهونه هاتم
عاشق چال روی گونه هاتم
دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن
دختر ای ناز نکن وای
دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن
دختر ای نازن نکن وای
دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن
دختر ای ناز نکن وای
دل دل نکن دلمو ول نکن ناز نکن
دختر ای نازن نکن وای
♫   ♫♫   ♫
در نرو این در اون در نرو
با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو
در نرو این در اون در نرو
با دلم ور نرو هی نکن قهر نرو

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر