آهنگ ها

آهنگ جدید ایرانی: دانلود آهنگ ماکان باند به نام دلگیری

۱۳۹۸ مهر ۲۰, شنبه

دانلود آهنگ ماکان باند به نام دلگیری

دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام دلگیری با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Macan Band Called Delgiri

دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام دلگیری

دانلود آهنگ ماکان باند به نام دلگیری




دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید


متن آهنگ ماکان باند - دلگیری

بدکاری دستم میدی از تو دستم میری
میدونم آخرشم میمونه باهام دلگیری
نمیزاره تاثیری رو دل تو اصلا
اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم
♫   ♫♫   ♫
بد شده انگاری حال من نیست اصلا
من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست اصلا
♫   ♫♫   ♫
دوباره این قلب بی قراره
آروم نداره که طاقت بیاره
نگو که چشمات دوسم نداره
بدکاری دستم میدی از تو دستم میری
میدونم آخرشم میمونم باهام دلگیری
♫   ♫♫   ♫
نمیزاره تاثیری رو دل تو اصلا
اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست اصلا
من واسه چشمات دل تنگم آره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست اصلا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر